rejestracja  |  przypomnij has³o

Ilo¶æ og³oszeñ: 13 594   |   Dodanych dzisiaj: 1 456

Mieszkanie do wynajecia

Mieszkanie do wynajecia
Dzieñ dobry Nowe ok.40m2 w pe³ni umeblowane,wyposazone w sprzet agd i rtv mieszkanie:salon z aneksem,sypialnia,³azienka,komunikacja,balkon. ...

Ostatnie dostêpne mi ...

CENA:
597000


Zobacz

INWESTYCYJNE TRZY OS ...

CENA:
430000


Zobacz
Praca > Zatrudniê [ 558 ]
Og³oszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
IN¯YNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni operatora ¿urawia samojezdnego. Praca w delegacji. Wymagania: uprawnienia operatora ¿urawia samojezdnego kategorii II¯ bez ograniczeñ. Kontakt: e-mail: [u¿yj formularza kontaktowego]

Dodane : dzi¶, 08:02 + czytaj wiêcej

Solvera Gawel Technology z siedzib± w £±ce (k. Rzeszowa) zatrudni: Operatora maszyn z umiejêtno¶ci± jazdy wózkiem wid³owym. Specjalizujemy siê w produkcji elementów z³±cznych. Miejsce pracy: £±ka k. Rzeszowa. System pracy: III zmiany. Obs³uga maszyny i dowo¿enie wyrobów wózkiem wid³owym. Mile widziane uprawnienia UDT. Oferujemy pakiet benefitów, m.in. darmowy dojazd do pracy, karty Multisport, finansujemy ubezpieczenie na ¿ycie i wiele innych. Aplikuj, skontaktujemy siê z wybranymi Kandydatami. Proszê od dodanie klauzuli RODO.

Dodane : dzi¶, 08:08 + czytaj wiêcej

Wyobra¼ sobie miejsce, w którym mo¿esz uczyæ, rozwijaæ siê i oddychaæ. Miejsce, w którym edukacja ma znaczenie dla uczniów i dla Ciebie. Gdzie codzienna praca daje satysfakcjê, poczucie sensu i energiê, a nie wypalenie. Gdzie jeste¶ czê¶ci± zespo³u, a nie tylko nazwiskiem w planie lekcji. Taka w³a¶nie jest International WR School miêdzynarodowa szko³a podstawowa, która zmienia nie tylko edukacjê dzieci, ale równie¿ spo³eczny obraz pracy nauczyciela. Z trosk±, autentyczno¶ci± i przestrzeni± do rozwoju. Ludzie maj± tu znaczenie - nasz zespó³ to nasza si³a Tworzymy zespó³ nauczycieli, którzy s± fantastyczni nie tylko zawodowo, ale i ludzko - pe³ni pasji, odwagi i serca do edukacji. To zgrana, wspieraj±ca siê spo³eczno¶æ profesjonalistów, którzy wspó³pracuj±, dziel± siê do¶wiadczeniem i inspiruj± nawzajem ka¿dego dnia. Nie udajemy jeste¶my autentyczni. Pracujemy w zgodzie z warto¶ciami, z uwa¿no¶ci± i ¶wiadomo¶ci± celu. Stosujemy metody oceniania kszta³tuj±cego, które wzmacniaj± ucznia i ucz± go samo¶wiadomo¶ci, refleksji i dzia³ania z sensem. Dajemy przestrzeñ do rozwoju zarówno dzieciom, jak i sobie nawzajem. Uwielbiamy feedback wierzymy, ¿e to on buduje zaufanie, rozwój i zdrowe relacje. Tworzymy kulturê ci±g³ego uczenia siê, gdzie ka¿dy niezale¿nie od do¶wiadczenia mo¿e eksplorowaæ nowe ¶cie¿ki, zadawaæ pytania i rozwijaæ talenty. Wsparcie to nie has³o to realno¶æ codzienno¶ci W naszej szkole dzia³a wyj±tkowy zespó³ wsparcia psychologiczno-pedagogicznego pe³ni empatii, do¶wia

Dodane : dzi¶, 08:13 + czytaj wiêcej

Zatrudniê mechanika samochodowego z do¶wiadczeniem. Naprawa samochodów osobowych, dostawczych, ciê¿arowych. Wynagrodzenie uzale¿nione od posiadanych umiejêtno¶ci. Telefon 661284405

Dodane : dzi¶, 08:31 + czytaj wiêcej

Zatrudniê elektromechanika z do¶wiadczeniem. Naprawa samochodów osobowych, dostawczych, ciê¿arowych. Wynagrodzenie uzale¿nione od posiadanych umiejêtno¶ci. Telefon 661284405

Dodane : dzi¶, 08:32 + czytaj wiêcej

Biuro rachunkowe Prestige Office zatrudni Asystentkê / Asystenta ds. ksiêgowych ze znajomo¶ci± programu Optima. Praca w centrum Rzeszowa na pe³en etat na umowê o pracê. Do g³ównych zadañ nale¿y wprowadzanie faktur, pomoc i wsparcie ksiêgowej w zakresie obs³ugi spó³ek i JDG. Szukamy osób z potencja³em chc±cych rozwijaæ siê w kierunku samodzielnej pracy jako ksiêgowa / ksiêgowy. Szczegó³y pod numerem telefonu: 508-039-133

Dodane : dzi¶, 08:41 + czytaj wiêcej

BIURO RACHUNKOWE PRESTIGE OFFICE sp. z o.o. w zwi±zku z dynamicznym rozwojem zatrudni do swojego biura w Rzeszowie na stanowisku: Ksiêgowa / Ksiêgowy Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Szpitalna 1, Osoba na tym stanowisku bêdzie odpowiedzialna za kompleksow± obs³ugê ksiêgow± (pe³na ksiêgowo¶æ) naszych klientów, zapewniaj±c zgodno¶æ z obowi±zuj±cymi przepisami oraz wewnêtrznymi procedurami firmy, dbaj±c jednocze¶nie o jako¶æ i profesjonaln± obs³ugê klienta. Oczekiwania: • do¶wiadczenie w prowadzeniu pe³nej ksiêgowo¶ci, • aktualna wiedza z zakresu obowi±zuj±cych przepisów podatkowych, • praktyczna znajomo¶ci ustawy o rachunkowo¶ci, • bieg³a znajomo¶ci pakietu MS-Office, • znajomo¶æ programu Comarch ERP Optima, • umiejêtno¶æ pracy zespo³owej, komunikatywno¶ci, samodzielno¶ci, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracê na pe³en etat, • wynagrodzenie od 6 000 z³ do 8 000 brutto (w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia), • dodatkowy system premiowy oraz pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, ZZF¦S) • podwy¿ki wynagrodzenia na Nowy Rok • samodzielne stanowisko w du¿ym profesjonalnym zespole, • wdro¿enie i wsparcie do¶wiadczonych kole¿anek i kolegów, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez cykliczne szkolenia finansowane przez pracodawcê, • nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i komunikacj± miejsk± w centrum Rzeszowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesy³anie aktualnego CV. Prosimy o do³±czenie klauzuli: Wyra¿am zgodê na przetwarz

Dodane : dzi¶, 08:41 + czytaj wiêcej

Firma z d³ugoletnim do¶wiadczeniem w sprzeda¿y oraz imporcie sprzêtu sportowego poszukuje informatyka administratora sklepu internetowego. www.ss24.pl, www.waterrower-polska.pl, www.sonifit.pl Wymagania: - praktyczna wiedza w zakresie zarz±dzania sklepem internetowym, - znajomo¶æ PHP, SQL, MYSQL, HTML, CSS, REST API, JSON, OOP, JQUERY, JS, - do¶wiadczenie przy pracy z plikami XML, - znajomo¶æ systemu Windows i pakietu MS Office / Libre Office (w szczególno¶ci EXCEL / Calc), - nastawienie na poszukiwanie rozwi±zañ i usprawnieñ, - znajomo¶æ wybranego programu graficznego do obróbki zdjêæ i tworzenia grafik reklamowych, - dobra organizacja czasu pracy w³asnej i cz³onków zespo³u, - jêzyk angielski w mowie i pi¶mie na poziomie umo¿liwiaj±cym swobodn± komunikacjê telefoniczn± i mailow± z firmami zagranicznymi. Zakres obowi±zków: - weryfikowanie poprawno¶ci danych z plików produktowych, - integrowanie ofert sklepowych, - wstêpna analiza b³êdów, - wsparcie techniczne, - praca nad usprawnieniem procesów integracji, - obs³uga sklepu internetowego, - praca z du¿ymi bazami danych oraz ich aktualizacja, - komunikacja z firmami zagranicznymi, - t³umaczenie instrukcji technicznych, - tworzenie stron internetowych, - wprowadzanie nowych marek na rynek polski. Mile widziane: - znajomo¶æ sklepu SKY-SHOP, - znajomo¶æ LARAVEL + VUE lub innego frameworka, - umiejêtno¶ci techniczne umo¿liwiaj±ce pomoc przy serwisie sprzêtu sportowego, - znajomo¶æ SUBIEKT GT oraz SFERA.

Dodane : dzi¶, 09:03 + czytaj wiêcej

Zatrudniê pomocnika przy monta¿u okien praca sta³a wiêcej informacji pod numerem telefonu 781782672

Dodane : dzi¶, 10:16 + czytaj wiêcej

Zatrudniê monta¿ystów stolarki okiennej praca sta³a wiêcej informacji pod numerem telefonu 781782672

Dodane : dzi¶, 10:16 + czytaj wiêcej

Je¿eli lubisz kontakt z lud¼mi oraz chêtnie zdobywasz nowe kompetencje, Je¿eli masz do¶wiadczenie w telefonicznej obs³udze klienta, Je¿eli szukasz dodatkowego zajêcia z elastycznym grafikiem i atrakcyjnym wynagrodzeniem, ...to mamy dla Ciebie idealn± ofertê. Oferujemy: - Pracê dodatkow± - ju¿ 30 minut do 1 godziny dziennie wystarczy, aby osi±gn±æ wysokie wynagrodzenie - Atrakcyjny system wynagrodzeñ - Elastyczny czas pracy - mo¿liwo¶æ pracy w godzinach popo³udniowych - Pracê w 100% zdaln± Zakres obowi±zków: - Telefoniczny kontakt z klientami - Budowanie i utrzymywanie d³ugoterminowych relacji z klientami - Prowadzenie podstawowej dokumentacji rozmów Wymagania: - Do¶wiadczenie w telefonicznej obs³udze klienta (warunek konieczny) - Dobra dykcja i przyjazny ton g³osu - Profesjonalizm i zaanga¿owanie Je¿eli chcesz w prosty sposób zwiêkszyæ swoje dochody i pracowaæ w elastycznych godzinach, do³±cz do naszego zespo³u. Aplikuj ju¿ dzi¶!

Dodane : dzi¶, 10:29 + czytaj wiêcej

Szukasz pracy pe³nej wyzwañ i satysfakcji? Do³±cz do zespo³u on House! Jeste¶my prê¿nie rozwijaj±cym siê biurem nieruchomo¶ci, które ³±czy do¶wiadczenie i nowoczesne, nowatorskie podej¶cie do po¶rednictwa. Nasz± misj± jest wspieranie klientów na ka¿dym etapie transakcji, budowanie trwa³ych relacji oraz zapewnianie najwy¿szej jako¶ci us³ug. Dlaczego warto pracowaæ z nami? - Mo¿esz liczyæ na elastyczny czas pracy - dopasujesz go do swoich potrzeb i mo¿liwo¶ci. - Pracujesz na zasadzie wspó³pracy B2B lub umowy zlecenie, co daje Ci pe³n± niezale¿no¶æ. - Wspieramy Twój rozwój dziêki szkoleniom, mentoringowi i nowoczesnym narzêdziom. - Masz mo¿liwo¶æ osi±gania wysokich zarobków - nasi najlepsi agenci zarabiaj± kilkana¶cie tysiêcy z³ miesiêcznie i wiêcej! - Pracujesz w zespole z partnersk± atmosfer±, w której zawsze mo¿esz liczyæ na wsparcie zespo³u. Jakie bêd± Twoje zadania? Prezentacje nieruchomo¶ci klientom oraz kompleksowa obs³uga transakcji. Budowanie trwa³ych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Aktywne poszukiwanie rozwi±zañ, które spe³ni± oczekiwania naszych klientów. Kogo szukamy? Osób pe³nych energii i zaanga¿owania, które chc± siê rozwijaæ w bran¿y nieruchomo¶ci. Przedsiêbiorczych, samodzielnych i zorganizowanych. Posiadaj±cych wysok± kulturê osobist± i umiejêtno¶æ nawi±zywania relacji. Z do¶wiadczeniem w sprzeda¿y lub obs³udze klienta - bêdzie to dodatkowy atut! Gotowych na pracê w elastycznych godzinach oraz dzia³anie na w³asnej dzia³alno¶ci gosp

Dodane : dzi¶, 10:30 + czytaj wiêcej

Do³±cz do zespo³u onHouse i rozpocznij swoj± przygodê w ¶wiecie nieruchomo¶ci! Szukasz mo¿liwo¶ci, by rozwin±æ skrzyd³a i zdobyæ do¶wiadczenie u boku ekspertów? W onHouse damy Ci szansê na dynamiczny rozwój w przyjaznym i wspieraj±cym ¶rodowisku. Twoje zadania: Wspieranie Agenta w obs³udze klientów. Tworzenie i aktualizacja ofert nieruchomo¶ci (opis, zdjêcia). Organizacja spotkañ i przygotowywanie dokumentów. Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Udzia³ w dzia³aniach marketingowych i analizie rynku. Szukamy Ciebie, je¶li: Pasjonujesz siê bran¿± nieruchomo¶ci. Jeste¶ zorganizowany/a i zwracasz uwagê na szczegó³y. Lubisz kontakt z lud¼mi i budowanie relacji. Znasz podstawy obs³ugi MS Office i CRM. Masz pozytywne podej¶cie i jeste¶ gotowy/a na nowe wyzwania. Co oferujemy? Rozwój zawodowy u boku najlepszych ekspertów. Szkolenia, mentoring i realne perspektywy awansu. Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie. Niezbêdne narzêdzia pracy (laptop, telefon). Przyjazn± atmosferê i elastyczne godziny pracy. Jak aplikowaæ? Wy¶lij CV i kilka s³ów o sobie na adres: [u¿yj formularza kontaktowego] W tytule wiadomo¶ci wpisz: Rekrutacja - Asystent Agenta ds. Nieruchomo¶ci. Nie czekaj! Wejd¼ z nami na ¶cie¿kê sukcesu w dynamicznej bran¿y nieruchomo¶ci!

Dodane : dzi¶, 10:30 + czytaj wiêcej

Poszukujemy kreatywnej osoby, która wesprze w codziennej pracy dzia³ ksiêgowo¶ci Twoje zadania: wprowadzanie danych do systemu ksiêgowego Optima, ksiêgowanie faktur kosztowych i sprzeda¿owych, wsparcie dzia³u ksiêgowo¶ci w bie¿±cej pracy. Nasze oczekiwania: mile widziane do¶wiadczenie w dziale ksiêgowo¶ci podstawowa znajomo¶æ przepisów podatkowych, dobra organizacja pracy, chêæ nauki i rozwoju w obszarze ksiêgowo¶ci, znajomo¶æ pakietu MS Office (szczególnie Excel), zaanga¿owanie i dok³adno¶æ. Co oferujemy: stawkê godzinow± od 30 pln brutto , przyjazn± atmosferê w do¶wiadczonym zespole, mo¿liwo¶æ zdobycia cennego do¶wiadczenia zawodowego w dziale ksiêgowo¶ci w firmie produkcyjnej, Zainteresowane osoby prosimy o przes³anie CV na adres:[u¿yj formularza kontaktowego]

Dodane : dzi¶, 11:21 + czytaj wiêcej

Do³±cz do jednego z liderów bran¿y szkoleniowej GastroInvest Group. Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jeste¶my jedn± z wiod±cych firm szkoleniowych w Polsce. W zwi±zku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych dzia³añ, poszukujemy osób, które z energi± i zaanga¿owaniem do³±cz± do naszego zespo³u administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pe³nych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajduj± siê w dynamicznym ¶rodowisku i ceni± sobie rozwój zawodowy. Zakres obowi±zków: - przygotowanie bie¿±cej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów spo³eczno¶ciowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowañ dla klientów, - organizacja pracy biura, - obs³uga wysy³ki paczek oraz materia³ów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy - zamawianie materia³ów biurowych i artyku³ów codziennego u¿ytku - umawianie i organizacja spotkañ, konferencji i podró¿y s³u¿bowych - przygotowywanie pism, raportów, zestawieñ i prezentacji - segregowanie i przekazywanie korespondencji odpowiednim osobom Czego oczekujemy? - dobrej znajomo¶ci obs³ugi Canvy i mediów spo³eczno¶ciowych, - wysokiej precyzji, dok³adno¶ci i kultury osobistej, - umiejêtno¶ci pracy w zespole, który rozwija siê w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presj± czasu oraz dobrej organizacji pracy w³asnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i k

Dodane : dzi¶, 11:21 + czytaj wiêcej

Strona 35 z 38
zamknij
Zamknij